Doprava od 2.500 Kč ZDARMA

Doprava a platba

V této sekci najdete všechny potřebné informace o možnostech doručení a způsobech úhrady vašich objednávek. Dozvíte se zde, jaké dopravce nabízíme, jaké jsou podmínky dopravy zdarma, a jaké platební metody můžete využít pro rychlé a pohodlné nakupování.

Doprava

O potvrzení přijetí vaší objednávky budete informováni na váš e-mail do 15 minut od odeslání objednávky. Objednané zboží u nás skladem neprodleně zabalíme a odešleme vybraným způsobem dopravy. Pokud je zboží z centrálního skladu, ihned jej zadáme k přepravě na náš sklad, a jakmile dorazí, obratem jej odesíláme. O expedici zboží vás budeme informovat e-mailem, ve kterém uvedeme všechny potřebné údaje. Doručení balíku můžete reálně očekávat během 1–4 pracovních dnů od odeslání dle vytíženosti přepravy.

Ceny a způsoby doručení

Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice. Jako způsob dopravy můžete zvolit osobní odběr na prodejně ILUMIX light, osobní odběr na partnerském odběrném místě sítí Zásilkovna nebo přepravní službu GLS.

Osobní odběr na pobočce

Jakoukoliv zákazku lze osobně vyzvednout na našem showroomu v Karlových Varech, Holečkova 368/4. V případě objednávky, prosím vyčkejte na zprávu, že je zakázka zpracována a připravena k odběru.

Přepravní služba GLS

- Cestu zásilky lze sledovat na internetu pomocí zaslaného kódu s objednávkou, GLS doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
- V den doručení zásilky Vás bude GLS kontaktovat e-mailem a sms zprávou, aby jste případně mohli upřesnit podrobnosti předání - čas doručení, změnu adresy, atd.
- V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky.

Osobní odběr v síti Zásilkovna

Partnerská síť Zásilkovna disponuje více než 7000 odběrných míst, můžete si objednávku nechat doručit na jednu z nich.
- Objednávku můžete sledovat online.
- Při doručení objednávky na odběrné místo budete informováni mobilní aplikací, SMS a emailem, od této chvíle máte 7 dní na vyzvednutí.
- Objednávku můžete vyzvednout díky zaslanému heslu, informační SMS nebo emailem.
- Lhůtu k vyzvednutí si můžete prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní.

Převzetí a reklamace

Pokud zjistíte při přebírání zásilky závadu, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny nebo přepravním kurýrem zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!

Platba

Vaši objednávku můžete uhradit hotově nebo kartou, dobírkou při přebírání zásilky, nebo on-line platební bránou, ve které najdete online platbu kartou a rychlé online platby většiny bank. B2B partnerům nabízíme možnost platby převodem se splatností faktury dle domluvy.

Dobírka

Objednávku zaplatíte hotově nebo platební kartou přímo řidiči při převzetí balíku.
Řidič GLS vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení a výši dobírky. Částku za zboží zaplatíte hotově nebo platební kartou přímo řidiči při převzetí zásilky.

Online platba

Platební brána Shopify Payments je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. Shopify Payments sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu.

Průběh platby
Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu můžeme odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje Vaše banka, protože platba probíhá přímo ve Vašem internetovém bankovnictví.

Platba kartou online přes Shopify Payments

Použití platebních karet VISA, MasterCard, Amex, apod. je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Na rozdíl od výběru z bankomatu je tento způsob platby bez bankovního poplatku. Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou - informujte se ve své bance.

Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě.

Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a AMEX.

Jak postupovat v případě problémů?
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:

číslo platební karty
datum ukončení platnosti karty
CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty
Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

Jak postupovat v případě problémů?
Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů.

Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
Na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.
Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.
Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.

Apple Pay

Apple Pay nabízí snadný, bezpečný a soukromý způsob placení na zařízeních Apple bez nutnosti použít fyzickou kartu nebo hotovost. Stačí mít uloženou platební kartu v zařízení ze kterého chcete provádět úhrady.

Google Pay

Google Pay je služba, která umožňuje snadný a rychlý způsob bezdotykového placení jako s běžnou platební kartou. Pro používání platební metody musíte mít uloženou platební kartu v aplikaci Google Store, uloženou kartu v Google účtu nebo v rámci prohlížeče Chrome.

Nenašli jste co hledáte?

Kontaktujte nás